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Johannes 12 vo 21

von Rico Loosli 6934 Bioggio
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Johannes 12 vo 21

12:1 Was etze d Gabe vum Geischt betrifft, Brüder, will i nit, dass ihr in Unkenntnis sin.

2 Ihr wisst: Wel ihr Mensche vu d andere Velka wartet, sin ihr beiflusst worde un zue däne schtumme Götze wäggfihrt, un ihr sin ne gfolgt, wohi sie äich au fihre hän.

3 Nun möcht i Nech wüsse lah, dass niemer ungerem Ifluss vo Gottes Geist seit: "Jesus isch verfluecht!" Ou cha niemer säge: "Jesus isch Herr!", ussert durch heilige Geischt.

4 Nun gehts verschiedeni Gabe aber es ist der glich Geist.

5 Es git verschideni Dienstufgabe und doch ischs gliche Herr.

6 Ou git's verschidnigi Würkige, u doch isches gliche Gott wo alli i jedem hervorrueft.

7 Der Geist aber offebart sich dür jede zumene nützliche Zwäck.

8 Denn däm eine wäre durch d Geischt Wort dr Wisheit ge, nem andere gmäss däm Geischt Wort dr Wisse,

9 emene andere Glaube durch des gliche Geischt, nem andere Heiligsgabe durch däne e Geischt,

10 wider e angere cha mächtigi Tate voubringe, e angere cha prophezeie, e angere cha inspirierti Üsserige ungerscheide, e angere spricht i verschidene Zunge u wider e angere cha se uslege.

11 Aui di Würkige wärde dür ih u säubschtä Geischt füregrüeft, wo se a jedem entsprächend usteilt wiener wott.

12 Denn so, we dr Körper ä Einheit bildet, aba us villne Teile bschtoht, un alli Körperteil, obwohl`s vieli sin, ei einzige Körper bilde, so isch`s o mit däm Chrischtus. 13 Denn ma sin alli durch d Geischt dauft worde, um ei einzige Körper z bilde, ob Jude odr Grieche, ob Sklave odr Freie, un mir alli sin mit däm Geischt tränkt worde.

14 Denn dr Körper bestoht ja nid us emene Teil, sondern us villne.

15 Wenn dr Fuess sött säge: "Wiu i ke Hand bi, bini ke Teil vom Körper", isch är wäg däm ke Teil vom Körper?

16 U we ds Ohr sött säge: "Wiu i ke Oug bi, bini ke Teil vom Körper", isch es wäg däm ke Teil vom Körper?

17 We dr ganz Körper es Oug wär, wo wär de ds Ghör? We är ganz Ghör wär, wo wär dr Gruchssinn?

18Nun het Gott aber jede Körperteil so agordnet wiener het welle.

19 We si aui glich Körperteil wäre, wo wär de de de Körper?

20 när si aber viu Körperteili und doch ä einzige Körper.

21 Ds Oug cha nid zur Hand säge: "I bruche di nid", u dr Chopf cha o nid zu de Füess säge: "I bruche nech nid."

22 Vielmeh sy d Teil vom Körper wo schwächer z sy schiine notwändig,

23 und die Körperteile, wo mir für weniger ehrbar halte, umgäbe mir mit grössere Ehre. So bechöme üsi unansehnleche Teil meh Aaständigkeit,

24 während üsi asprächende Teil nüt bruuche. Denoch het Gott de Körper so zämegfüegt, dass er dem Teil, wo e Mangel gha het, grösseri Ehr verlieh,

25 damit's ke spaltig im körper git, sondern sini teil sech umenand kümmere.

26 We ä Teil vom Körper lidet, liidet aui angere mit, u we es Teil geehrt wird, freue sech aui angere mit.

27 Ihr aba bildet d Körper vu Chrischtus un jede vu äich isch fir sich gsähne ä Teil drvu.

28 Gott het die Beträffende ir Versammlig ygsetzt: erschtens Aposchtel, zwöitens Prophete, drittens Lehrer; de git settigi, wo mächtigi Tate vollbringe oder Heiligsgabe hei oder Hilf leischte oder Führigseigeschafte bsitze oder i verschidene Zunge rede.

29 Es si doch nid aui Aposchtel? Es si doch nid aui Prophete? Es si doch nid aui Lehrer? Es vollbringe doch nid aui mächtigi Tate?

30 Es hei doch nid aui Heiligsgabe? Es rede doch nid aui i Zunge? Es chöi doch nid aui uslege?

31 Bemühe Öich aber ständig um di grössere Gabe. Und itz zeig i Nech eis no überrage ire Wäg.